• SANTIAGO DE COMPOSTELA CAPITAL ESPAÑOLA DA ECONOMÍA SOCIAL
  • UNINOVA
  • BIO POLO SIONLLA
  • AXENDA URBANA 2030 SANTIAGO DE COMPOSTELA

Comeza o curso na Academia Maker e na Rede TIC 2

Despois da gran acollida que tivo a presentación de ambos proxectos durante o mes de xullo, en setembro botan a andar en oito centros socioculturais da cidade a Academia Maker e a Rede TIC 2. Pero antes de comezar, voltará o laboratorio de fabricación dixital móbil ás rúas de Compostela para explicar de primeira man os dous proxectos e pechar as inscricións. Será a semana que vén, do 4 ao 8 de setembro.

A PROPOSTA DE VALOR NO EMPRENDEMENTO TECNOLÓXICO-DIXITAL

O obxectivo da sesión é aprender en que consiste a proposta de valor dun proxecto de emprendemento e traballar as distintas áreas que a compoñen para xerar un posicionamento diferencial. As persoas participantes adquirirán coñecementos en como detectar os aspectos ou variables que realmente valora o cliente.

Esta xornada está dirixida a:

Adxudicado o contrato para a posta en marcha da Oficina de Transformación Dixital

Unha vez implantadas as ferramentas necesarias para a tramitación dixital da maioría dos expedientes que se xestionan a diario, chega o momento de asentar o traballo realizado, racionalizalo e tamén impulsalo para conseguir unha administración 100% dixital. Nese sentido, a Oficina de Transformación Dixital ten por obxectivo fundamental garantir o éxito no proceso de aplicación da administración electrónica, impulsala e achegar a administración á veciñanza en termos dixitais en loita continua fronte á fenda dixital.

A cartelería dixital será máis interactiva e personalizada

En consecuencia, a cartelería foi evolucionando na mellora do contido, con ofertas atractivas e imaxes suxestivas. O salto á cartelería dixital permitiu incorporar vídeos e outros contidos dinámicos, así como ofrecer unha imaxe máis moderna. A súa implantación nas axencias é aínda incipiente pero vai tomando forza, do mesmo xeito que no comercio plo miúdo en xeral, con crecementos estimados aproximados de entre un 10-20% anual.

As empresas españolas destinarán 47.500 millóns á dixitalización dos seus procesos

As empresas destinarán os seus recursos principalmente á posta en marcha de plataformas de transformación dixital e a novos avances relacionados co Internet das Cousas. Ademais, comezarán a utilizar novas métricas para valorar os progresos no ámbito da dixitalización e centrarán os seus esforzos en mellorar a experiencia do cliente.

Non hai transformación dixital sen crear unha cultura dixital

Estes elementos de definición varían en grao de industria a industria e de compañía a compañía. O grao de asunción de riscos apropiado para unha empresa de tecnoloxía non será o mesmo que o adecuado para unha empresa de produtos industriais, por exemplo. E mesmo dentro dunha organización, os niveis desexados de toma de riscos variarán; o equipo de estratexia, por exemplo, debería asumir o risco nun grao moito maior que o equipo de finanzas.

As empresas non están a facelo ben na súa transformación dixital

Só un 36% das organizacións enquisadas permiten a todas as persoas da compañía, tomar parte nas conversacións sobre iniciativas dixitais e non aproveitan as posibilidades das persoas xa que só o 35% das organizacións favorecen activamente a exploración e experimentación de novas ideas a todos os niveis. E só un 44% considera a recualificación e actualización continua das habilidades dixitais das súas persoas como unha alta prioridade.