• SANTIAGO DE COMPOSTELA CAPITAL ESPAÑOLA DA ECONOMÍA SOCIAL
  • UNINOVA
  • BIO POLO SIONLLA
  • AXENDA URBANA 2030 SANTIAGO DE COMPOSTELA

A cartelería dixital será máis interactiva e personalizada

En consecuencia, a cartelería foi evolucionando na mellora do contido, con ofertas atractivas e imaxes suxestivas. O salto á cartelería dixital permitiu incorporar vídeos e outros contidos dinámicos, así como ofrecer unha imaxe máis moderna. A súa implantación nas axencias é aínda incipiente pero vai tomando forza, do mesmo xeito que no comercio plo miúdo en xeral, con crecementos estimados aproximados de entre un 10-20% anual.

A cartelería dixital evoluciona hacia a interactividade e a persoalización

A maneira máis utilizada polos hoteis foi a instalación de pantallas dixitais, principalmente na recepción do hotel, permitíndolles concentrar os puntos informativos, xerar mensaxes e vídeos con contidos en varios idiomas e ofrecer un aspecto máis moderno, máis propio do século XXI.