• SANTIAGO DE COMPOSTELA CAPITAL ESPAÑOLA DA ECONOMÍA SOCIAL
  • UNINOVA
  • BIO POLO SIONLLA
  • AXENDA URBANA 2030 SANTIAGO DE COMPOSTELA

Bota a andar a Comisión de seguimento do Protocolo de colaboración entre o Concello e a USC

Tras a constitución da Comisión, a alcaldesa detallou que as reunións terán lugar "trimestralmente" e que neste primer encontro se concretou o funcionamento dos grupos de traballo "que comezarán de maneira inmediata a inicios do mes de marzo" para tratar temas de carácter urbanístico e de persoal.

O Concello e a USC crearán un protocolo de colaboración para mellorar a integración da comunidade universitaria na cidade

Tras a xuntanza, a alcaldesa expresou a súa intención de establecer unha "comunicación fluída e regular" entre as dúas institucións para establecer "sinerxias" que permitan "a integración da comunidade universitaria coa vida cidadá e un aproveitamento de recursos e infraestruturas, de coñececemento, e de valor engadido".

A comisión organizadora de "Compostela, capital da Economía Social" celebra a súa primeira reunión en Santiago

ando aínda non pasaron quince días desde o anuncio por parte da ministra de Traballo e Economía Social, Yolanda Díaz, da elección de Santiago de Compostela como capital española da economía social, a comisión organizadora, integrada por Goberno español, Xunta de Galicia, Concello de Santiago e Foro, mantivo a súa primeira reunión de traballo esta tarde no Pazo de Raxoi. A présa débese ao interese de todas as partes en dotar de contido efectivo á capitalidade, de tal maneira que dea froitos para o presente e o futuro, sen quedar nunha mera celebración.

As empresas españolas destinarán 47.500 millóns á dixitalización dos seus procesos

As empresas destinarán os seus recursos principalmente á posta en marcha de plataformas de transformación dixital e a novos avances relacionados co Internet das Cousas. Ademais, comezarán a utilizar novas métricas para valorar os progresos no ámbito da dixitalización e centrarán os seus esforzos en mellorar a experiencia do cliente.

As empresas non están a facelo ben na súa transformación dixital

Só un 36% das organizacións enquisadas permiten a todas as persoas da compañía, tomar parte nas conversacións sobre iniciativas dixitais e non aproveitan as posibilidades das persoas xa que só o 35% das organizacións favorecen activamente a exploración e experimentación de novas ideas a todos os niveis. E só un 44% considera a recualificación e actualización continua das habilidades dixitais das súas persoas como unha alta prioridade.