• SANTIAGO DE COMPOSTELA CAPITAL ESPAÑOLA DA ECONOMÍA SOCIAL
  • UNINOVA
  • BIO POLO SIONLLA
  • AXENDA URBANA 2030 SANTIAGO DE COMPOSTELA

Grandes e no centro: as tendas transfórmanse para ‘cazar’ ao novo consumidor

Os novos hábitos de consumo e o avance da venda online están a dar un novo sentido ao comercio físico. O novo comercio polo miudo está definido por dous factores: conveniencia e experiencia. “A experiencia por metro cadrado será a nova métrica para medir o éxito dunha tenda nunha contorna competida e desafiante”, asegura KPMG no informe Global Retail Trends 2018.

Dez tendencias no turismo de eventos para 2018

1.- Espazos sorprendentes e singulares 2.- A moda millenial 3.- Importancia da sustentabilidade 4.- Participación e interacción 5.- Espazos con boa localización e accesibilidade 6.- “Eventos chave en man” 7.- Particularidades dietéticas ou alerxias alimenticias. 8.- Grandes encontros 9.- Espazos: grandes e convencionais ou pequenos e orixinais 10.- A tecnoloxía, principal protagonista

O móbil, lider absoluto no consumo de internet

O 95% dos usuarios con teléfono intelixente teñen contratada unha tarifa de conexión a internet, cifras moi similares a anos anteriores mentres que a capacidade de datos cambiou. En 2015, un 10% dos usuarios dispoñía dunha tarifa de máis de 2 GB. Actualmente o % dos que dispoñen desa tarifa de datos é do 41.

Sendo que os ordenadores continúan o seu lento, pero imparable declive como dispositivo de conexión a Internet, compre pensar, mais cedo que tarde, en adaptar á navegación móbil os sitios webs e aplicacions que non o estean.