• SANTIAGO DE COMPOSTELA CAPITAL ESPAÑOLA DA ECONOMÍA SOCIAL
  • UNINOVA
  • BIO POLO SIONLLA
  • AXENDA URBANA 2030 SANTIAGO DE COMPOSTELA

Grandes e no centro: as tendas transfórmanse para ‘cazar’ ao novo consumidor

Os novos hábitos de consumo e o avance da venda online están a dar un novo sentido ao comercio físico. O novo comercio polo miudo está definido por dous factores: conveniencia e experiencia. “A experiencia por metro cadrado será a nova métrica para medir o éxito dunha tenda nunha contorna competida e desafiante”, asegura KPMG no informe Global Retail Trends 2018.

Experiencias multisensoriais cambian as decisións de compra en tendas e restaurantes

Con todo, agora mesmo, o que as persoas esperan e o que queren é algo lixeiramente diferente. Agora queren experiencias e buscan ademais que esas experiencias sexan en grao sumo completas e do máis complexas. E esas experiencias, especialmente cando máis completas e máis intensas sexan, teñen un efecto directo sobre os consumidores e as consumidoras e sobre a súa percepción do estado das cousas.