• SANTIAGO DE COMPOSTELA CAPITAL ESPAÑOLA DA ECONOMÍA SOCIAL
  • UNINOVA
  • BIO POLO SIONLLA
  • AXENDA URBANA 2030 SANTIAGO DE COMPOSTELA

Novos obradoiros formativos en novembro no Espazo Maker Compostela

As actividades programadas promoverán a dinamización social e económica, creando un punto de encontro para profesionais, emprendedores/as e cidadanía interesada na tecnoloxía e a innovación. Isto fomentará a creación de redes de colaboración e potenciará o ecosistema innovador local.

Encuentro Maker Faire Galicia 2023

En estas Jornadas de la industria habrá referentes tanto nacionales como internacionales en los ámbitos de la educación STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts y Mathematics), la inteligencia artificial, el arte, los videojuegos, la biotecnología, la energía, la divulgación científica o la innovación inclusiva.

En el marco del desarrollo del ecosistema empresarial, la simbiosis entre empresa-startup o empresa-makers supone para las compañías una oportunidad para aprender, innovar, crecer y ser más sostenibles.

A Maker Faire Galicia pecha o call for makers con record de proxectos presentados e avanza os primeiros contidos para a súa IX edición

Ademais desta selección de proxectos, que se dará a coñecer nas próximas semanas na páxina web do evento, a organización comezou a avanzar algúns dos contidos máis destacados das xornadas. Neles haberá referentes tanto nacionais como internacionais nos ámbitos da educación STEAM, a intelixencia artificial, a arte, os videoxogos, a biotecnoloxía, a enerxía, a divulgación científica ou a innovación inclusiva.

Participa na 3ª edición da Game Maker Jam

Por que Game Jam? Este termo provén das palabras “game” (xogo) e “jam” que fai referencia ás “jam sessions” ou sesións musicais que están na súa maior parte improvisadas. Na Game Maker Jam o obxectivo é a creación de prototipos de videoxogos de forma libre, novidosa e case improvisada. A primeira Game Jam tivo lugar en 2002 da man de Chris Hecker e Sexan Barrett como un evento de deseño e programación de xogos para fomentar a experimentación e a innovación na industria do videoxogo.

A Maker Faire Galicia pecha a súa sétima edición consolidándose coma un evento referente na innovación a nivel internacional

o 2 ó 6 de xuño, tivo lugar a Maker Faire Galicia, de novo nun formato 100% online e dentro dun Museo Gaiás virtual. Os participantes no evento puxeron en valor o innovador plantexamento da organización e a calidade dos contidos que se ofreceron nesta edición.

Hoxe comeza a sétima edición da Maker Faire Galicia, 100% en liña, 100% gratuíta e máis global que nunca

Sánchez Bugallo salientou que, a pesar de todo o negativo que supuxo a pandemia, trouxo consigo algún "elemento positivo". Sinalou o rexedor que "todos os grandes desastres supoñen a aceleración de determinados cambios e necesidades que xa estaban aí pero que aceleran a súa evolución. Neste caso, a dixitalización, a innovación, a cultura do emprendemento eran o camiño que había que seguir pero neste proceso sufriron un acelerón enorme".

A Maker Faire Galicia máis internacional e mediática anuncia os primeiros Hits para a súa 7ª edición, que se celebrará 100% en liña do 2 ao 6 de xuño

Entre os primeiros relatores destacados desvelados desta edición atopamos referentes tanto nacionais como internacionais nos ámbitos da biotecnoloxía, os videoxogos ou a tecnoloxía.

César de la Fuente, biotecnólogo galego e profesor na Universidade de Pensilvania, participará nas xornadas da industria o 3 de xuño. César, coñecido polo público xeral por desenvolver un test de baixo custo para detectar o COVID-19, foi nomeado polo MIT como un dos 35 mozos máis innovadores do mundo con menos de 35 anos.

A sétima edición da Maker Faire Galicia consolida a súa aposta pola dixitalización e a globalidade

Nesta nova edición a organización ten como obxectivo, ademais de ampliar o alcance tanto a nivel nacional como en Latinoamérica, chegar a todos os países de fala inglesa e poder ofrecer así un evento 100% global.

Do mesmo xeito que en anos anteriores esta feira de innovación contará con dúas xornadas dedicadas ao ámbito profesional, dúas xornadas abertas a todo o público e repetirá cunha xornada específica do mundo da educación, despois do éxito que tivo na pasada edición.

O alcalde destaca na apertura das xornadas de Industria de Maker Faire que as crises supoñen "un espazo de oportunidade que debemos aproveitar"

O alcalde de Santiago, Xosé Sánchez Bugallo, participou hoxe na apertura das xornadas de Industria de Maker Faire, adicadas ás temáticas da dixitalización, a biotecnoloxía e os videoxogos. O rexedor destacou que as crises "supoñen un espazo de oportunidade que debemos aproveitar". Agradeceu o papel de "todas as persoas que fan posibles estas xornadas" a animou a todos os participantes sinalando que "o futuro está aquí, e é noso".