• SANTIAGO DE COMPOSTELA CAPITAL ESPAÑOLA DA ECONOMÍA SOCIAL
  • UNINOVA
  • BIO POLO SIONLLA
  • AXENDA URBANA 2030 SANTIAGO DE COMPOSTELA

ACCESO AO CREDITO DAS PEMES (Convenio coas SGR e Entidades de Crédito)

 

As axudas concédense en réxime de concorrencia non competitiva e o seu obxectivo é regular as condicións e o procedemento de tramitación do marco de apoio ao acceso ao crédito das pequenas e medianas empresas, instrumentadas mediante convenio entre o Instituto Galego de Promoción Económica (Igape), as sociedades de garantía recíproca (SGR) e as entidades de crédito adheridas, que se desagrega nas liñas de financiamento específicas detalladas no anexo I ás bases reguladoras.

O Concello de Santiago participa no IV Congreso Europeo de Proximidade, Participación e Cidadanía en Valencia

Durante a segunda xornada do COEP Congress, falouse de como a dixitalización nos pode axudar a alcanzar sociedades máis abertas e conectadas nunha mesa redonda formada por Helen Darbishire, directora executiva de Access Info Europe; quen comentou que "desde a sociedade civil esíxese un dereito fundamental como é o dereito á información e, a pesar de ter xurisprudencia, non temos unha Lei Orgánica en España".

O Goberno municipal dá luz verde á contratación do proxecto dun novo portal web, da APP e da intranet municipais

Preténdese segundo sinalou a concelleira de Economía, Facenda, Contratación, Persoal e Modernización da Administración Local, Marta Abal, contar con tres aplicativos distintos pero baseados no mesmo sistema de información que posibiliten achegar a administración electrónica e os servizos de Concello de Santiago á cidadanía, facilitándolles toda a información e recursos que precisen para a súa relación co propio Concello e para o desenvolvemento da súa vida diaria.

Participa na 3ª edición da Game Maker Jam

Por que Game Jam? Este termo provén das palabras “game” (xogo) e “jam” que fai referencia ás “jam sessions” ou sesións musicais que están na súa maior parte improvisadas. Na Game Maker Jam o obxectivo é a creación de prototipos de videoxogos de forma libre, novidosa e case improvisada. A primeira Game Jam tivo lugar en 2002 da man de Chris Hecker e Sexan Barrett como un evento de deseño e programación de xogos para fomentar a experimentación e a innovación na industria do videoxogo.