• SANTIAGO DE COMPOSTELA CAPITAL ESPAÑOLA DA ECONOMÍA SOCIAL
  • UNINOVA
  • BIO POLO SIONLLA
  • AXENDA URBANA 2030 SANTIAGO DE COMPOSTELA

En España, prefírese facer a compra en supermercados de proximidade

Segundo a asociación, “a alta eficiencia alcanzada permite ofrecer a alimentación a uns dos mellores prezos de Europa”, ata 6 puntos por baixo da media europea, sobre o barómetro de Eurostat. Durante 2016, destaca a apertura dos chamados “novos modelos de tendas”, máis eficientes enerxéticamente e pensados para ofrecer unha experiencia de compra positiva e memorable para consumidores e consumidoras.

Radiografía do consumidor millennial: a importancia da tenda física entre os máis dixitais

En contra do que puidésemos pensar, esta xeración aposta pola compra física. En concreto, un 57% dos millennials españois afirma que acudir a unha tenda física é para eles un pracer. E entre os principais motivos que esgrimen destacan que prefiren tocar o produto e necesitan probarllo.