• SANTIAGO DE COMPOSTELA CAPITAL ESPAÑOLA DA ECONOMÍA SOCIAL
  • UNINOVA
  • BIO POLO SIONLLA
  • AXENDA URBANA 2030 SANTIAGO DE COMPOSTELA

O Concello pon en valor as iniciativas empresariais locais coa campaña "Feito en Santiago"

María Rozas explicou que "co obxectivo de poñer en valor empresas e pequenos negocios que contribúen a construír cidade", a concellaría de Promoción Económica pón en marcha unha campaña de comunicación que leva por lema "Feito en Santiago". Trátase de crear "unha imaxe de marca que anime ao emprendemento e asentamento de novos proxectos en Santiago, e que dea a coñecer entre a veciñanza os valores engadios destas inciativas empresariais".

Imaxe de marca

Campaña de apoio ao sector comercial

O lanzamento coincide co inicio da fase 1 do Plan para a Transición a unha Nova Normalidade na totalidade do territorio de once Comunidades Autónomas, de maneira parcial noutras cinco, e nas Cidades Autónomas de Ceuta e Melilla.

A campaña, cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, pon en valor atributos do comercio como a proximidade, a confianza e a calidade, e resalta as medidas de seguridade que o sector adoptou para garantir aos seus clientes unha compra con todas as medidas de seguridade.