A colaboración público-privada mostra posibilidades para mellorar o transporte público urbano
A crecente demanda de transporte urbano de alta calidade e baixo custo leva a máis de 15 anos de aumentos sostidos no número de usuarios dos sistemas de transporte público.
Un recente estudo de Mckinsey documentou experiencias en 71 cidades, nas cales as autoridades estableceron asociacións con novos provedores de servizos de mobilidade. Hai diversos tipos de asociacións, pero destácanse varios tipos comúns. Un deles ten como obxectivo desenvolver servizos orientados ao consumidor que permitan aos pasaxeiros planificar facilmente viaxes multimodais e comprar os billetes que necesiten. Outro tipo común conecta ás empresas de transportes con provedores de servizos de mobilidade baixo demanda: as axencias poden substituír rutas de autobús cos custos fixos máis altos con vehículos compartidos ou minibuses para brindar maior comodidade e flexibilidade aos pasaxeiros. Unha terceira aplicación tipo primeira milla / última milla usa servizos de mobilidade compartida para proporcionar viaxes curtas cara a e desde estacións de transporte público.
Na actualidade, existen emprendedores desenvolvendo novos servizos de mobilidade, que brindan ás cidades novas opcións para aumentar ou apoiar o transporte público. Nada disto será sinxelo, pero o esforzo debería compensar. As asociacións público-privadas que permiten que as cidades aproveiten os novos servizos de mobilidade deberían facer que o transporte urbano sexa máis accesible, alcanzable e eficiente, melloras que todos os habitantes da cidade deberían recibir.