Unha Ollada ao Esencial das telecomunicacións
PROGRAMA
As novas ofertas da Internet
Resultado do estudo elaborado pola UCGAL
Miguel López Crespo, Secretario Xeral de Unión de Consumidores de Galicia
A avaliación da Atención ao Cliente como factor de calidade
Carmen Rodríguez, Presidenta de ADECES. Asociación pro Derechos Civiles, Económicos y Sociales
As reclamacións como mostra de non calidade.
Datos sobre as reclamacións da Oficina de Atención de los Usuarios de Telecomunicaciones (OAUTEL)
Félix Caramés Blanco, Unión de Consumidores de Galicia
As ofertas dos operadores. Os custes ocultos das chamadas non gratuítas.
Carmen Rodríguez, Presidenta de ADECES. Asociación pro Derechos Civiles, Económicos y Sociales
Os factores para elixir a banda longa móbil a exame.As inversións como elemento de fondo.
Adolfo Varela, exmembro do Consejo Asesor de Telecomunicaciones
Conclusións e clausura