• SANTIAGO DE COMPOSTELA CAPITAL ESPAÑOLA DA ECONOMÍA SOCIAL
  • UNINOVA
  • BIO POLO SIONLLA
  • AXENDA URBANA 2030 SANTIAGO DE COMPOSTELA

CLAVES PARA DESEÑAR UN PLAN DE COMUNICACIÓN EN REDES SOCIAIS

CoworkingCompostel@ 𝗡𝗼𝘃𝗮 𝘅𝗼𝗿𝗻𝗮𝗱𝗮 𝗳𝗼𝗿𝗺𝗮𝘁𝗶𝘃𝗮

Dotar aos asistentes de coñecementos prácticos básicos para aplicar diversas técnicas de  márketing dixital orientadas especificamente a autónomos, pemes e emprendedores.


Día de celebración: 14 de maio
Horario: 16.00 a 20.00
Duración: 4 horas


PRESENCIAL.- Instalacións do Coworking na Cámara de Comercio de Santiago,
Rúa dá República Checa, 40. Polígono de Costa Vella. Santiago

• Definición do target e público obxectivo. En que redes é máis fácil atopalos?
• Como están as redes sociais en 2025?
• Tipos de contidos en redes sociais: promocionais, informativos, contidos de valor
   para o usuario, contidos internos e externos.
• A comunicación bidireccional nas redes: O obxectivo é a interacción.
• Xeración interna de contidos: Falas para ti ou para o teu cliente?
• Aplicación de ferramentas de IA á xestión de redes sociais.
• Claves dos contidos en vídeo.
• O humor é un gran aliado nas redes sociais
• Como organizar unha planificación de contidos nas distintas redes sociais.
• Xestión dos comentarios (positivos e negativos)
•Medición de resultados e monitoraxe de redes sociais.
Relator:
Javier Rocamora García, profesional autónomo e Axente Digitalizador rexistrado por Red.es
para as solucións de web e presenza básica na internet, comercio electrónico, xestión de redes
sociais e presenza avanzada na internet.

Data fin do prazo de Inscrición
Dirixido

Autónomos, pemes e emprendedores

CLAVES PARA DESEÑAR UN PLAN DE COMUNICACIÓN EN REDES SOCIAIS