CLAVES PARA DESEÑAR UN PLAN DE COMUNICACIÓN EN REDES SOCIAIS
CoworkingCompostel@ 𝗡𝗼𝘃𝗮 𝘅𝗼𝗿𝗻𝗮𝗱𝗮 𝗳𝗼𝗿𝗺𝗮𝘁𝗶𝘃𝗮
Dotar aos asistentes de coñecementos prácticos básicos para aplicar diversas técnicas de márketing dixital orientadas especificamente a autónomos, pemes e emprendedores.
Día de celebración: 14 de maio
Horario: 16.00 a 20.00
Duración: 4 horas
PRESENCIAL.- Instalacións do Coworking na Cámara de Comercio de Santiago,
Rúa dá República Checa, 40. Polígono de Costa Vella. Santiago
• Definición do target e público obxectivo. En que redes é máis fácil atopalos?
• Como están as redes sociais en 2025?
• Tipos de contidos en redes sociais: promocionais, informativos, contidos de valor
para o usuario, contidos internos e externos.
• A comunicación bidireccional nas redes: O obxectivo é a interacción.
• Xeración interna de contidos: Falas para ti ou para o teu cliente?
• Aplicación de ferramentas de IA á xestión de redes sociais.
• Claves dos contidos en vídeo.
• O humor é un gran aliado nas redes sociais
• Como organizar unha planificación de contidos nas distintas redes sociais.
• Xestión dos comentarios (positivos e negativos)
•Medición de resultados e monitoraxe de redes sociais.
Relator:
Javier Rocamora García, profesional autónomo e Axente Digitalizador rexistrado por Red.es
para as solucións de web e presenza básica na internet, comercio electrónico, xestión de redes
sociais e presenza avanzada na internet.
Autónomos, pemes e emprendedores
