CURSO DE MARKETING DE SEGMENTACIÓN
Data de escritura
Este curso está orientado a persoas que se incorporan ao mercado laboral, emprendedores ou profesionais do entorno empresarial que buscan mellorar a eficacia das súas accións comerciais e incrementar as ventas.
Unha formación eminentemente práctica na que descubrirán o que máis lle pode interesar ao público á hora de comercializar os seus produtos / servizos e as claves para chegar a el con éxito.
Contidos:
Bloque 1. O Negocio
- Como pasar de Ideas de negocio a Oportunidades de Negocio
- A importancia de crear marca para ser un negocio rendible
- Como adaptar o meu negocio ao cliente dixital
- Como atopar aos meus compradores dixitais
- Como atopar aos meus compradores
- Crear oportunidades de venda para cada segmento de cliente
- O curso contará con exercicios prácticos, exemplos reais e actuais e posta en común polos participantes e o profesor.
Bloque 2. Dixitalización do Negocio
- Concepto de segmentación
- A importancia de segmentar
- Definición do cliente ideal
- A importancia de segmentar nunha estratexia en RRSS (Facebook e Instagram)
- Tipos de audiencias. Tráfico frío, tépedo e quente.
- Tipos de segmentación: xeográfica, demográfica, económicos, intereses, etc.
- Segmentación aplicada ao copywritting: fórmulas AIDA, ROT E PAS
- Vantaxes dunha correcta segmentación
- Sobre o custe por LEAD
- Sobre a facturación
- Sobre o ticket medio
- Sobre a autoridade
- Principais métricas que debes de coñecer
- Casos prácticos
Modalidade: En liña
Datas: 23,24,25,27,30 e 31 de outubro e 2 e 3 de novembro
Horario: 16:00-20:00h (27/10 e 3/10 de 16.00-19.00)
Número de horas: 30 h
Inscricións: https://www.camaracompostela.com/gl/evento/3679/curso-de-marketing-de-segmentacin/
Ver programa en PDF: ver