A realidade aumentada engade a súa maxia ao turismo
Unha nova sinerxia entre turismo e tecnoloxía empezou a xurdir e está relacionada coa aplicación da realidade aumentada. Falamos, esencialmente, de utilizar dispositivos móbiles –sexan lentes, 'smartphones' ou 'wearables'– para engadir información e emoción ao que temos diante dos nosos ollos. Falamos de visitar o Partenón e de contemplar ao mesmo tempo unha reconstrución dixital que nos convide a coñecer e mergullarnos na súa historia. O mesmo pode dicirse dos cadros ou esculturas dun museo ou dun sinxelo paseo polas pedregosas rúas dunha cidade medieval.
As cidades e construcións máis fascinantes empezaron a incorporar a realidade aumentada ás súas visitas guiadas. É o caso, por exemplo, das ruínas de Éfeso en Turquía ou da Acrópole de Atenas. O seguinte paso, aparentemente, non só é que todos os puntos máis turísticos do globo póidanse gozar utilizando a realidade aumentada. Tamén se espera que as grandes tendas e outros comercios e enclaves das cidades conectadas ('smart cities') incorpórense a esta onda e empecen a interactuar cos nosos dispositivos móbiles enriquecendo os seus escaparates (engadíndolles máis produtos e ofertas que as que aparecen na realidade física), facéndonos recomendacións, ou, simplemente, convidándonos a entrar.