Habilidades sociais, resolución de conflictos e empoderamento
Coñecer a importancia das habilidades sociais na xestión diaria da empresa e moi especialmente a súa importancia na resolución de conflictos. A importancia do empoderamento na empresa actual.
Dirixidos preferentemente á: persoas emprendedoras; responsables de empresas xa asentadas no municipio, comerciantes e persoal das empresas e comercio localizadas en Santiago de Compostela.
En caso de dispoñibilidade de prazas admitiranse persoas desempregadas
En caso de dispoñibilidade de prazas admitiranse persoas desempregadas
Descrición
- Promoción de habilidades e procesos básicos
- Habilidades sociais básicas para a comunicación.
- Definición e desenvolvemento de habilidades sociais:Autoestima, Empatía e Asertividade
- Manexo de emocións.
- Resolución de conflitos: introducción e técnicas
- Tipos de conflitos.
- Causas e elementos dun conflito.
- Estilos de resolución de conflitos.
- Habilidades esenciais para a resolución de conflitos.
- Pasos para resolver con éxito un conflito.
- Empoderamento e liderado feminino
- Conceptualización de empoderamento.
- Estratexias de empoderamento e liderado feminino.
- Liderado feminino:Características do líder, definición das funcións dun líder, distinción entre líder e xefe, Vantaxes e desvantaxes de ser líder
Localización
Data inicio
Data fin
Horario
Mércores 23 a 30 de novembro, e 14 de decembro de 18:45 a 22:00h
Donde
Teleformación, impartido a través da plataforma de teleformación da web www.maiscompostela.org
Sesións presenciais: CERSIA Empresa, Rúa do Alcalde Raimundo López Pol, S/n CP15703 Santiago de Compostela
Sesións presenciais: CERSIA Empresa, Rúa do Alcalde Raimundo López Pol, S/n CP15703 Santiago de Compostela