Marketing en internet
Formar ao alumnado nas particularidades de Internet como ferramentas do marketing empresarial, atendendo ás posibilidades de difusión que ofrece e aos riscos que supón investir en Internet como medio de expansión
Dirixidos preferentemente á: persoas emprendedoras; responsables de empresas xa asentadas no municipio, comerciantes e persoal das empresas e comercio localizadas en Santiago de Compostela.
En caso de dispoñibilidade de prazas admitiranse persoas desempregadas
En caso de dispoñibilidade de prazas admitiranse persoas desempregadas
Descrición
1. DO MARKETING TRADICIONAL AO E-MARKETING
- O Concepto Marketing
- O marketing tras a chegada de Internet
- Diferencias de ideas e conceptos entre o marketing online e o marketing tradicional
- Estratexias on-line para captación e explotación de datos
- O correo electrónico e as listas de distribución
- Creación e xestión das listas de distribución
- Posta en funcionamento do servizo de correo: Outlook
- Concepto de Fidelización
- Concepto de Marketing de relacións
- Calidade do servizo
- Programas de Fidelización
- Fidelización de clientes on-line
- Mensaxeira e Marketing
- Telemarketing a través de mailing
- Deseño web orientado a ventas
- A promoción en Blogs
- Posicionamento na rede
- Economía Dixital e comercio electrónico
- Técnicas de Marketing por Internet
Localización
Data inicio
Data fin
Donde
Teleformación, impartido a través da plataforma de teleformación da web www.maiscompostela.org