Aproveitando o poder dos bots para a sociedade civil
Data de escritura
Gústenos ou non, a idade da automatización chegou. "Bots", en forma de robots, chatbots, intelixencia artificial, aprendizaxe automática, interfaces de conversación, cyborgs e outros dispositivos intelixentes, están a se converter na interface preferente entre organizacións e humanos. Tanto é así que para 2020, segundo unha investigación de Gartner, estímase que o 80 por cento das nosas interaccións diarias serán con bots.
Dous exemplos de aplicación da intelixencia artificial nos servizos sociais:
- Crisis Text Line é unha liña directa para mozos que experimentan crises de saúde mental. Unha persoa en crise escribe nunha interface automatizada que logo pregunta cal é a crise. Crisis Text Line utiliza a aprendizaxe automática e o procesamento de linguas naturais para identificar cales persoas están en risco inminente e as empuxa ao cume da cola, fronte a persoas con menos risco.
- Woebot, é un chatbot en liña ao que se accede a través da aplicación Messenger de Facebook. Tamén ofrece axuda ás persoas que precisan de asesoramento, aínda que a compañía deixa claro que non se centran nas persoas en crise. Segundo o seu sitio web, Woebot está "listo para escoitar, 24/7. Sen sofás, sen médicos, nin cousas de infancia. Só estratexias para mellorar o teu humor."
Enlaces