Curso " Estratexias de comercialización,packaging e etiquetado de produtos agroalimentarios"
A Fundación Juana de Vega promove coa EFA- Fonteboa unha nova edición do curso “ESTRATEXIAS DE COMERCIALIZACIÓN DE PRODUTOS AGROALIMENTARIOS” desde o martes 18 ao xoves 20 de maio de 2021, en horario de 9 a 14 horas. Este curso está dirixido a emprendedores, produtores e transformadores agroalimentarios e demais persoas interesadas
Lugar
O curso terá lugar na sede da Fundación Juana de Vega (San Pedro de Nós, Oleiros) os días 18 e 19 e no Centro de Promoción Rural- EFA Fonteboa (Feiranova s/n, Coristanco) o 20 de maio
Obxectivos
- Coñecer as novas ferramentas do marketing online e de comercialización no ámbito agroalimentario.
- Axudarte a definir unha estratexia de comercialización de produtos agroalimentarios para mellorar o seu posicionamento no mercado.
- Coñecer as novas tendencias de deseño e presentación de etiquetas e envases para as producións agroalimentarias.
- Branding & Packaging. Coñecemento e aprendizaxe do que significan estes conceptos e como se poden aplicar na área agroalimentaria.
- Aprendizaxe da importancia do empaquetado de produtos agroalimentario e o seu valor diferencial.
- Coñecemento das novas tendencias e da evolución do packaging a nivel global.
- Visualización de diferentes exemplos de packaging que axuden entender os conceptos expostos.
Martes 18 e mércores 19 de maio.
Lugar: Sede da Fundación Juana de Vega (San Pedro de Nós- Oleiros)
Docente: José Ramón Porto
Director de Pe- Marketing e profesor de Marketing digital na USC e na University College de Dublin.
Contidos:
Estratexias de comercialización. Integración offline - online:
- Cambios no comportamento de compra do consumidor.
- A importancia de planificar en márketing.
- Novas estratexias de comercialización.
- Márketing dixital.
- Estratexias de márketing dixital
- Integración do márketing tradicional e o dixital
Xoves 20 de maio.
Lugar: Sede da EFA Fonteboa (Coristanco)
Docente: Xosé Teiga
Director creativo experto na estratexia aplicada á comunicación e a publicidade para xerar mensaxes de marcas, produtos e empresas a través de conceptos creativos, identidade corporativa e deseño gráfico aplicado á comunicación gráfica, publicidade, interactiva e audiovisual.
Contidos:
1ª Parte
Introdución: Branding & Packaging: necesidade de marcar, signos / marcas, Branding, Tendencias en deseño, Autenticidade, Calidade, Pureza, Biobase, Códigos bidi, Desenvolver unha estratexia. Exercicio de benchmarketing.
2ª Parte
Identidade de produto: Narración, cultura, industria, Carrefour, atraer, tendencias etiquetas e envases, envases intelixentes, envases verdes, envases adaptados, envases interactivo, novos tamaños, evocar máis emoción / multisensorial, envases personalizados, sustentabilidade, ecofriendly, packaging e innovación.