• SANTIAGO DE COMPOSTELA CAPITAL ESPAÑOLA DA ECONOMÍA SOCIAL
  • UNINOVA
  • BIO POLO SIONLLA
  • AXENDA URBANA 2030 SANTIAGO DE COMPOSTELA

Resolución do 17 de marzo de 2021, da Subsecretaría, pola que se convoca a celebración do 131º Curso sobre a Unión Europea

Anúnciase a celebración do «131.º Curso sobre a Unión Europea» do Ministerio
de Asuntos Exteriores, Unión Europea e Cooperación. Será impartido por funcionarios e especialistas en materia da Unión Europea. Ao seu termo, o Ministerio de Asuntos Exteriores, Unión Europea e Cooperación expedirá un diploma aos participantes que mantivesen unha asistencia do 90% ao curso, puntualidade na devandita asistencia e superen un exercicio de avaliación, que poderá ter a forma dun exame final ou dun traballo para realizar
sobre unha das materias do programa

  

BOE Nº 73 do 26/03/2021

Contido do curso:
– Evolución histórica da integración europea.
– Sistema político-xurídico da Unión Europea.
– Políticas da Unión Europea.
– A acción exterior da Unión Europea.
– España na Unión Europea.
– Os retos actuais da Unión.

Celebración:
Do 10 de maio ao 15 de xullo de 2021, de luns a xoves e de 17:00 a 20:00  h, na
Escola Diplomática (paseo de Xoán XXIII  n.º 5 - 28040 Madrid), baixo a modalidade presencial, podendo pasar a un formato en liña ou mixto segundo necesidades.

Solicitudes:
Requisitos básicos:
– Titulación universitaria de Grao, Licenciatura, Arquitectura, Enxeñería ou
equivalente (no caso de achegar títulos de educación superior outorgados por institucións
estranxeiras, estes deberán acompañarse dunha tradución oficial aos
idiomas castelán, inglés ou francés).
– Ter bo coñecemento do idioma castelán.

Presentación:
A solicitude farase en forma de carta, en letra impresa, en formato pdf
preferentemente, expoñendo as razóns concretas que a motivan.
Deberá achegarse:
– Currículo con fotografía, redactado en castelán, indicando lugar e data
de nacemento, nacionalidade, domicilio, teléfonos e dirección de correo electrónico,
– Fotocopia do título universitario ou do pago de taxas para a súa expedición.

Deberá achegarse:
– Currículo con fotografía, redactado en castelán, indicando lugar e data
de nacemento, nacionalidade, domicilio, teléfonos e dirección de correo electrónico,
– Fotocopia do título universitario ou do pago de taxas para a súa expedición.

Lugar e prazo de presentación:
As solicitudes presentaranse enviando toda a documentación escaneada á
dirección de correo electrónico escuela.cursosue@maec.es ou por calquera das formas que prescribe o artigo 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do
Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas. A Secretaría dos Cursos poderá solicitar os orixinais en calquera momento, antes da finalización do curso.

O prazo de presentación finalizará aos dez días hábiles contados a partir do día seguinte á publicación da resolución no «Boletín Oficial do Estado».